Firma nie posiadająca strony internetowej, codziennie traci klientów.
Właściwie przygotowana strona internetowa jest na wagę złota i każdy, kto poważnie myśli o prowadzeniu biznesu i zbudowaniu przewagi nad konkurencją, powinien zainteresować się stworzeniem tego niezwykle opłacalnego i funkcjonalnego narzędzia.
Strony internetowe dla firm w dzisiejszych czasach są tak na prawdę podstawowym narzędziem do promocji swoich usług czy produktów, biorąc pod uwagę wykorzystanie nowoczesnych form komunikacji.
Dzięki zamieszczonej mapce klienci w łatwy sposób odnajdą siedzibę Twojej firmy, dzięki portfolio/ofercie zapoznają się z produktami bądź usługami, których potrzebują i co równie ważne w łatwy sposób skontaktują się z Tobą poprzez formularz dostępny na stronie i wyślą wiadomość bezpośrednio ze strony. Mało tego, mogą nawet zakupić Twoje produkty poprzez zintegrowany ze stroną sklep internetowy.
Jest wiele badań potwierdzających to, że ludzie coraz częściej poszukują informacji o produktach i usługach w Internecie oraz chętniej wybierają te, gdzie mogą dokładnie zapoznać się z informacjami na stronie internetowej.
Dziś, jeżeli ktoś szuka np. restauracji, kosmetyczki czy mechanika od razu wpisuje odpowiednie zapytanie do Google i znajduje namiary na firmę, przegląda ofertę na stronie internetowej i podejmuje decyzję o tym czy skorzystać z usług danej firmy? Więc podstawą każdej (nawet małej firmy) jest skuteczna strona internetowa na której będą umieszczone usługi/produkty, które dana firma wykonuje.
A jeżeli w danej okolicy nikt z branży nie ma strony www?
Jest to dla Ciebie świetna okazja, ponieważ już możesz zacząć zdobywać rzeszę nowych klientów oraz budować przewagę konkurencyjną.
To jak szybko będziemy widoczni w internecie pod postacią strony internetowej decyduje o tym, jak szybko osoby szukające usług z naszej branży trafią do nas, a nie do konkurencji. Tak więc czas odgrywa tu ważną rolę.
Jeżeli jako firma nie posiadasz strony internetowej, z automatu tracisz i zostajesz w tyle za konkurencją.
Dlatego posiadanie dobrze zaprojektowanej strony internetowej w dzisiejszych czasach jest wręcz koniecznością.
Często małe firmy myślą, że ich to nie dotyczy, ale poprawnie stworzona strona internetowa potrafi przynieść każdego dnia nowych klientów i generuje dodatkowe zyski oraz daje świetne możliwości promocji firmy.
Warto podkreślić, iż prowadzenie firmowej strony jest znacznie tańsze niż np. rozdawanie klientom ulotek, czy katalogów reklamowych. Dzięki stronie możesz informować swoich klientów o atrakcyjnych ofertach Twojej firmy.
Nawet jeśli w tej chwili nie narzekasz na brak klientów, to co się stanie w momencie gdy ich zabraknie?
Wielu przedsiębiorców mówi mi, że nie potrzebują teraz strony internetowej bo mają klientów, że będą myśleli o stronie w momencie gdy tych klientów braknie, ale nie biorą pod uwagę tego, że na rynek zawsze może wejść silniejsza konkurencja, która bardziej skutecznie będzie zdobywała klientów, że to oni jako pierwsi będą dzięki stronie internetowej zdobywali nowych klientów.
W tym momencie na pewno wygrają na tym te firmy, które są lepiej i odpowiednio wcześniej przygotowane i w szybszy sposób można je wyszukać w internecie i skorzystać z ich oferty.
Dlatego moim zdaniem należy ciągle budować przewagę konkurencyjną nad innymi – nieustannie, bo tylko rozwój jest gwarantem sukcesu firmy.
Zastanów się ilu klientów miesięcznie przechodzi obok Twojej firmy obojętnie, jeżeli nie masz strony internetowej lub jest ona niepoprawnie wykonana?
Czy stać Cię na to, aby każdego dnia/tygodnia/miesiąca tracić bezpowrotnie nowych klientów?
Odpowiedź na to pytanie pozostawiam do własnego rozważenia.