Pomożemy Ci stworzyć silną markę

Dzięki profesjonalnie zaprojektowanej identyfikacji wizualnej Twojej firmy
(logo, wizytówka, ulotka, oferta), staniesz się rozpoznawalną i silną marką. 

Od projektu po druk

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Projekt logo

Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Będzie używane we wszystkich możliwych materiałach promocyjnych firmy, dlatego też ważne jest, aby logo firmy było ciekawe, unikatowe i wykonane w sposób profesjonalny.

Wizytówki

Dobrze zaprojektowana wizytówka musi oddawać charakter działalności. Jest ona bardzo ważnym nośnikiem informacji o firmie. Większość spotkań firmowych powinno zakończyć się wzajemną wymianą wizytówek.

Papier firmowy

Poprzez papier firmowy możemy uwiarygodnić wizerunek naszej firmy, niech każdy zobaczy w nim charakter Twojej marki. Papier firmowy to także profesjonalny sposób prowadzenia tradycyjnej korespondencji.

Teczki ofertowe

Zacznij od pokazania Twojej firmy z dobrej strony. Profesjonalnie zaprojektowane i wykonane teczki pozwalają dbać o reputację firmy.

Ulotki

Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Dla wielu firm – zwłaszcza na rynkach lokalnych, stanowią główny środek komunikacji z klientami.

Katalogi

Coraz więcej firm powraca do drukowanych katalogów. Nic w tym dziwnego. Obecność produktów i marki online to konieczność, ale wyróżniają się Ci, którzy umieją zadbać o prezentację marki offline.

Indywidualne projekty

Możemy zaprojektować dla Ciebie także inne ciekawe materiały takie jak np. kartki świąteczne, vouchery, bony prezentowe czy inne. Jeżeli masz jakiś pomysł skontaktuj się z nami - razem na pewno coś wymyślimy.

Grafiki na Facebooka

Profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych jest bardzo ważnym elementem marketingu. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalnie wykonaną grafikę na firmowy Fanpage.

Stopka e-mail

Jest podstawą w biznesowej komunikacji. To ona sprawi, że odbiorca będzie wiedział z kim dokładnie rozmawia. Warto zadbać aby w stopce było logo firmy, adres strony internetowej czy telefon kontaktowy.

Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna WYRÓŻNIA SIĘ z tłumu, jest spójna oraz czytelna.