Projekty graficzne
- Strona główna
- Projekty graficzne
Pomożemy Ci stworzyć silną markę
Dzięki profesjonalnie zaprojektowanej identyfikacji wizualnej Twojej firmy
(logo, wizytówka, ulotka, oferta), staniesz się rozpoznawalną i silną marką.
Od projektu po druk
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Projekt logo
Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Będzie używane we wszystkich możliwych materiałach promocyjnych firmy, dlatego też ważne jest, aby logo firmy było ciekawe, unikatowe i wykonane w sposób profesjonalny.
Wizytówki
Dobrze zaprojektowana wizytówka musi oddawać charakter działalności. Jest ona bardzo ważnym nośnikiem informacji o firmie. Większość spotkań firmowych powinno zakończyć się wzajemną wymianą wizytówek.
Papier firmowy
Poprzez papier firmowy możemy uwiarygodnić wizerunek naszej firmy, niech każdy zobaczy w nim charakter Twojej marki. Papier firmowy to także profesjonalny sposób prowadzenia tradycyjnej korespondencji.
Teczki ofertowe
Zacznij od pokazania Twojej firmy z dobrej strony. Profesjonalnie zaprojektowane i wykonane teczki pozwalają dbać o reputację firmy.
Ulotki
Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Dla wielu firm – zwłaszcza na rynkach lokalnych, stanowią główny środek komunikacji z klientami.
Katalogi
Coraz więcej firm powraca do drukowanych katalogów. Nic w tym dziwnego. Obecność produktów i marki online to konieczność, ale wyróżniają się Ci, którzy umieją zadbać o prezentację marki offline.
Indywidualne projekty
Możemy zaprojektować dla Ciebie także inne ciekawe materiały takie jak np. kartki świąteczne, vouchery, bony prezentowe czy inne. Jeżeli masz jakiś pomysł skontaktuj się z nami - razem na pewno coś wymyślimy.
Grafiki na Facebooka
Profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych jest bardzo ważnym elementem marketingu. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalnie wykonaną grafikę na firmowy Fanpage.
Stopka e-mail
Jest podstawą w biznesowej komunikacji. To ona sprawi, że odbiorca będzie wiedział z kim dokładnie rozmawia. Warto zadbać aby w stopce było logo firmy, adres strony internetowej czy telefon kontaktowy.